تماس با ما

استاندارد ISO 10004

ISO TS 10004 بوسیله سازمان جهانی استاندارد سازی به صورت یک استاندارد راهنما برای سنجش و اندازه گیری میزان رضایت مشتری معرفی شد استاندارد ISO 10004 مبانی و راهنمایی هایی را در طرحریزی و پیاده سازی فرایند هایی برای ارزیابی و کنترل و اندازه گیری رضایتمندی و نحوه تجزیه و تحلیل نظرات مشتری فراهم می آورد. و بدون در نظر گرفتن اندازه، نوع یا محصول ارائه شده سازمان بکار می رود. توجه ISO 10004 بر مشتریان سازمان است و تلقی که آنها از وضعیت کالا و خدمات شرکت دارند.
استاندارد ISO10004 یک استاندارد اکرودیت شده برای صدور گواهینامه نمی باشد و گواهینامه آن تاییدیه کارشناسی یک شرکت معتبر است. پیشنهاد می شود این استاندارد با استاندارد ISO10002 با هم اجرا شوند داشتن این دو گواهینامه به شرکت ها اعتبار می دهد.
پیاده کردن ایزو 10004 بسیار ساده است و پیشنهاد می شود که شرکت هایی کوچکی که به دلیل بعضی محدودیت ها نمی توانند گواهینامه ISO 9001 اخذ نمایند اقدام به پیاده سازی این استاندارد کنند.

مزایای استاندارد ISO10004 و گواهینامه آن از TUV :
1- شناسایی دائمی انتظار مشتریان
2- سیستم علمی تجزیه و تحلیل داده ها در مورد رضایت مشتریان
3- اثبات اهمیت نظر مشتریان برای سازمان
4- بازخورهای مناسبی برای بهبود و اندازه گیری رضایت مشتری می باشد.
5- جمع آوری واقعی و صحیح داده ها در مورد مشتریان،
6- هزینه کم اجرا و اخذ گواهینامه

دامنه کاربرد :
تمامي شركتها و سازمانها اعم از دولتي ، خصوصي ، صنعتي و خدماتي.،که به دنبال افزایش رضایت مشتری و بالا بردن سهم خود در بازار رقابت می باشند را شامل میگردد .

کلمات کلید:
صدور گواهینامه ISO 10004 از سوئد ، گواهینامه سنجش رضایت مشتریان گواهی TUV روش اخذ گواهینامه ISO10004 از TUV گواهینامه ISO 10004 چیست علامت تی یو وی به چه معنی است روش اندازه گیری رضایت مشتری شرکت معتبر صادر کننده گواهینامه ISO چطور علامت تی یو وی بگیریم گواهینامه سریع چطور گواهینامه ایزو 10004 بگیریم ISO10004 علامت ISO10004 و لوگوی ISO1004 استاندارد رضایت مشتری ISO1004 گواهینامه تی یو وی چیست